onsdag 11. februar 2009

Savn<'3

R.I.P<'3
To av de beste guttene i mitt liv er nå borte fra meg plutselig
Nicolai:
Tok selvmord siden han skylte penger til noen folk..
jeg savner han sykt mye, siden jeg var med han vær dag hele tiden før<3
Han ble bare 18 år<3>
Han tok selvmord på en fest han var på, jeg trodde ikke på det først, men når søstra ringte da trodde jeg det, og jeg klarte ikke å tenkte på noe annet en han den perioden..
Lasse:
Ble slått ned av noen utlandskegutter plutselig en kveld, mens han var i byen..
han havna på sykehuset og når han var der var jeg hele tiden hos han..
når han døde så man at hjerte ikke slo mere, da begynte jeg og gråte og kysse på han.
jeg viste jeg ikke fikk han tilbake, men jeg tenkter fortsatt på han<3>
han og jeg var kjærester da dette skjedde...
BESTEKOMPISER HUSK JEG ELSKER DERE OG DERE ER ALT FOR MEG. KLARER BARE Å TENKE PÅ DERE UANSETT HVA<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar