onsdag 11. februar 2009

R.I.P

Navn:Terje Lien
Han var verdens best og snilleste lærer..
du var Læreren alle sammen ville ha(L)..
så den 17.10.2006 fikk alle vite han var dø,det kom så brått på oss alle..
du var en person man ble glad for å se..
du betyde såå mye for oss alle sammen..hvorfor skjedde dette deg ??
vi ville ikke miste deg nå:'(hvorfor skjer sånn??
Vi glemmer aldri deg, smilet ditt, åssen du lo, hvor gla du var hele tiden=/
Du er i tankene våre<3
Du er utrolig savnet, Terje Lien<33
Hviil ii Fred
Rest in Peace..
Vi var glad i deg Terje, og vi savner deg utrolig mye<3
Livet er ikke rettferdig=/
Du fortjente ikke å dø!
Håper familien og de nærmeste til Terje, Har det bra<3>
Livet må gå videre en eller annen gang =/
Håper du har det bra der hvor du er nå, og at du ser ned på oss<3
så utrolig trist når du døde:'(
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dette er Rocky katten min...han døde den 01.11.06 og ble født 12.07.05
han ble ikke sååå stor..han døde av tarm og mage problemer og måtte bli avlivi...
han ble jo operert først, men dette var en stor tap for familien min og dama hans.......
hvil i fred og husk alle er glad i deg<3<3<3<3<3<3
R.I.P Rocky
-------------------------------------------------------------------------------------------------
navn: Dennis
han døde av alder dom ....
det er han på bildet =(
jeg mista han den 08/01 - 07 fant han død...
han var et og et halvt år.. -------------------------------------------------------------------------------------------------
Navn: Oda
Alder 15
Hun hadde nesten nettopp fylt 15 år da hun tok selvmord den 28.02.07 det er en dato vi aldri glemmer
fordi du betydde mye for oss alle som kjente deg og vi vil aldri glemme deg..
Men jeg vet at alt er min skyld siden jeg flytta fra strømmen og du ble aldri deg selv etter det:(
men du skal vite at jeg bryr meg om deg og at du alltid er meg nær..
Vis jeg viste du skulle død hadde jeg ikke flytta!
jeg vil at du skal komme tilbake<3jeg>
vi hadde mange drømmer om framtiden sammen og vi var glade vær gang vi satt oss på bussen sammen men nå er du borte og jeg gråter bare av tanken på deg fordi du betydde mye for meg og jeg ville ikke at du skulle dø så tidlig:'(
Oda er den bestevenn man kan få..
vi har gode minner sammen og jeg vil aldri glemme dem:(
en sang som minner meg om deg er Heaven is place- Lene Marlin siden du ligna på lene marlin da..
du ble sur når jeg sa det men det var godt ment da:)
R.I.P Oda
Hvil i fred
sess i himmelen(L)(K) -------------------------------------------------------------------------------------------------
Navn: Lotte..
Når hun døde: 22.04.07 klokken oo.oo
Hun døde etter hun ble sendt ut av ruta på kompisen sin bil etter de kræsja natt til søndag:'(
hun hadde ikke belte på og de var fulle
Savner deg..
ville ikke det skulle skje med deg:(
du aner ikke hvor mye jeg savner deg..
hvil i fred:(
Rest in peace Lotte:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar